مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 17:052020-05-26حوادث

کشف 570 کیلوگرم موادمخدر در فارس


پلیس استان فارس از کشف بیش از 570 کیلوگرم مواد مخدر شامل هرویین و تریاک در شهرستان های نی ریز و داراب و در بازرسی از 2 دستگاه خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتآمی فارس،فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز موفق شدند از یک دستگاه کامیون 460 کیلوگرم هرویین و 100 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

 سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی در توضیح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان-قطرویه، به یک کامیون حامل بار مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 460 کیلو هرویین و 100 کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه ای در لوله های خرطومی جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

جاساز 14 کیلو هرویین در سمند فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز از توقیف یک سواری سمند و کشف 14 کیلو و 60 گرم هرویین که در آن جاسازی شده بود، خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد توضیح داد: ماموران ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 570 کیلوگرم موادمخدر در فارس

کشف 570 کیلوگرم موادمخدر در فارس