مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 15:452020-05-26سياسي

ریزش اجباری بالغ بر 12 هزار گیلانی از عضویت کتابخانه های گیلان


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گیلان علیرغم اینکه گفته برنامه های فرهنگی متعددی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در استان در دوران کرونا داشته اما همچنان بالغ بر 12 هزار نفر گیلانی به سبب تعطیلی اجباری کتابخانه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کتاب و فرهنگ کتاب خوانی یکی از شاخص های توسعه فرهنگی و اجتماعی در هر جوامعی محسوب می شود و استان گیلان به عنوان یکی از استان های فرهنگی و با مشارکت بالای اجتماعی، پیوسته در امر کتاب و کتاب خوانی فعالیت مؤثر و مستمر داشته است.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در باب کتاب و کتاب خوانی می گوید: کتاب در تکامل فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش بی بدیل دارد و یکی از ارکان توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع به حساب می آید.

به گفته نماینده عالی دولت در استان گیلان، کتاب موجب افزایش دانش و آگهی عمومی شده و علاوه بر آن موجب می شود بهبود زندگی نیز تقویت شود، ازاین رو باید به توسعه فرهنگی و فرهنگ کتاب خوانی به عنوان یکی از ارکان اساسی و اصلی توجه بیشتر شود.

زارع در نشست عصر امروز انجمن کتابخانه عمومی گیلان که در تالار غدیر استانداری برگزارشده بود تأکید کرد که باید از دانش و خلاقیت بیشتر بهره برد تا زمینه کتاب خوانی در جامعه افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش اجباری بالغ بر 12 هزار گیلانی از عضویت کتابخانه های گیلان

ریزش اجباری بالغ بر 12 هزار گیلانی از عضویت کتابخانه های گیلان