مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 15:452020-05-26اقتصادي

پرداخت 26 میلیارد ریال یارانه به احزاب کشور


مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: دولت برای حمایت از احزاب در سال های 96 و 97  مبلغ 26 میلیارد ریال به احزاب پرداخت کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: دولت برای حمایت از احزاب در سال های 96 و 97  مبلغ 26 میلیارد ریال به احزاب پرداخت کرد.

حمید ملانوری عصر امروز 6 خرداد ماه در حاشیه دیدار با فرماندار رفسنجان در محل فرمانداری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نگاه دولت به احزاب جدی است و درحال حاضر فعالیت بهتری از احزاب را شاهدیم.

وی بیان کرد: 10 سال بود که یارانه احزاب تعطیل شده بود و پرداخت نمی شد که در این دولت پیگیری انجام شد و دولت در سال 96 و 97 مبلغ 26 میلیارد ریال یارانه به احزاب پرداخت کرد و پیگیر هستیم یارانه سال های 98 و 99 هم تخصیص و جذب شود.

ملانوری به تعطیلی خانه احزاب ایران طی چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سنوات گذشته خانه احزاب ایران هم تعطیل شده بود که تلاش کردیم بر اساس منشور گفتگوی سیاسی این شعبات در استان ها راه اندازی شود که تاکنون در 18 استان خانه احزاب راه اندازی شده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور ادامه داد: تعداد احزابی که با مصوبه کمیسیون ماده 10 در سال های 97 و 98 پروانه فعالیت از وزارت کشور دریافت کردند مجموعاً 118 حزب هستند که 83 حزب ملی و مابقی احزاب استانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 26 میلیارد ریال یارانه به احزاب کشور

پرداخت 26 میلیارد ریال یارانه به احزاب کشور