مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 15:002020-05-26سياسي

عملیات اجرایی آبگیر پروژه بن- بروجن به سرعت آغاز شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه بن_ بروجن از مهم ترین پروژه های آبرسانی در استان است، گفت: آب منطقه ای فورا آغاز عملیات اجرایی آبگیر این پروژه را پیگیری کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه بن_ بروجن از مهم ترین پروژه های آبرسانی در استان است، گفت: آب منطقه ای فورا آغاز عملیات اجرایی آبگیر این پروژه را پیگیری کند.

اقبال عباسی ششم خردادماه در جلسه اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر پیگیری روند اجرایی پروژه های اولویت دار در استان، اظهار کرد: در این جلسات باید مصوبات ستاد اقتصادمقاومتی، طرح های جهش تولید و طرح های پیشنهادی جدید پیگیری شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه بن- بروجن از مهم ترین پروژه های آبرسانی در استان است، گفت: آب منطقه ای فورا آغاز عملیات اجرایی آبگیر این پروژه را پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های اقتصادمقاومتی مصوب باید تعیین تکلیف شود، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید در هر جلسه گزارش پیشرفت فیزیکی این پروژه ها از جلسه قبل تا جلسه بعد را ارائه دهند تا اگر مانعی برای اجرای پروژه ها وجود دارد، مشکلات را پیگیری و حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی آبگیر پروژه بن- بروجن به سرعت آغاز شود

عملیات اجرایی آبگیر پروژه بن- بروجن به سرعت آغاز شود