مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 14:352020-05-26اقتصادي

پرواز با بال های ایرانی


سقوط آزاد و پرواز در ارتفاع چند هزار متری در ایران طرفداران بی شماری دارد اما خبرهای این رشته ورزشی مهیج در گرد و غبار برخاسته از ورزش های پرطرفدار گم می شود و معمولا جایی بین تیترهای ریز و درشت رسانه ها ندارد.

- سقوط آزاد و پرواز در ارتفاع چند هزار متری در ایران طرفداران بی شماری دارد اما خبرهای این رشته ورزشی مهیج در گرد و غبار برخاسته از ورزش های پرطرفدار گم می شود و معمولا جایی بین تیترهای ریز و درشت رسانه ها ندارد.

مثلا کمتر کسی می داند به واسطه نوسانات نرخ ارز و افزایش بی رویه قیمت دلار، نفس های این رشته و دیگر ورزش های هوایی به شماره افتاده و سایه سنگین تحریم، آسمان را برای پرنده های ایرانی ابری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در ادامه نوشت: مهدی نقدی پری اولین ایرانی ساکن کشور که گواهینامه بین المللی آموزش چتربازی و سقوط آزاد از هواپیما به روش های نوین را دارد، یکی از کسانی است که مدت هاست برای عبور از تحریم ها و کساد نشدن بازار ورزش های هوایی در ایران تقلا می کند.

او می گوید بتازگی یک تیم تخصصی تشکیل داده تا لباس های سقوط آزاد و چتربازی در داخل تولید شود و با مارک ایرانی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد: تولید تجهیزات چتربازی و سقوط آزاد در انحصار چند کشور از جمله روسیه، ایتالیا، فرانسه و بویژه آمریکاست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز با بال های ایرانی

پرواز با بال های ایرانی