مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 14:252020-05-26سياسي

تقدیر معاون پارلمانی رییس جمهور از لاریجانی


لاریجانی در همه مراحل و شرایط سخت دوره دهم مجلس شورای اسلامی با مدیریت خوبی که داشت توانست یار و یاور دولت و مجلس باشد.

- معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: لاریجانی در همه مراحل و شرایط سخت دوره دهم مجلس شورای اسلامی با مدیریت خوبی که داشت توانست یار و یاور دولت و مجلس باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی امیری در دیدار با علی لاریجانی، وی را فردی مجاهد و کاردان و یکی از یاران نظام و رهبری خواند و تاکید کرد: وی در همه مراحل و شرایط سختی که در دوره دهم وجود داشت به عنوان کسی بود که توانست مدیریت خوبی داشته باشد و یار و یاور دولت و مجلس باشد.

علی لاریجانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حسینعلی امیری و معاونان پارلمانی مجلس، وی را فردی کاردان و کسی که همیشه همراه مجلس بوده و توانسته است رابطه تعاملی بین دولت و مجلس را به نحو احسن برقرار کند.

رییس مجلس دوره دهم امیری را حقوقدانی منصف دانست و افزود: او همیشه در مجلس حضور دائم داشته و تمامی جلسات به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور جانب انصاف و همراه نمایندگان در طرح مشکلات و ارائه آن به دولت و رییس جمهور و وزرا بوده است.

در این دیدار لاریجانی از امیری خواست که در مجلس یازدهم طرح ها و لوایحی که از مجلس دهم باقی مانده را پیگیری کند که تا پایان دولت روحانی به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون پارلمانی رییس جمهور از لاریجانی

تقدیر معاون پارلمانی رییس جمهور از لاریجانی