مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 13:552020-05-26سياسي

بیش از 300 مبتلا به کرونا را پذیرش کرده ایم


بیش از 300 نفر موارد مثبت ابتلا به کرونا و بیش از 97 نفر مورد بستری در بیمارستان امام علی(ع) ارتش داشتیم و در یک اقدام جهادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، - دکتر محسنی گفت: بیش از 300 نفر موارد مثبت ابتلا به کرونا و بیش از 97 نفر مورد بستری در بیمارستان امام علی(ع) ارتش داشتیم و در یک اقدام جهادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه لشکر 21 حمزه و استانداری، سه نقاهتگاه در سطح تبریز احداث کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، دکتر ساسان محسنی رییس بیمارستان امام علی(ع) آجا در مراسم تجلیل از کادر درمانی بیمارستان امام علی(ع) ارتش توسط گروه های جهادی خادمان راهیان نور استان آذربایجان شرقی گفت: بیمارستان امام علی(ع) از روز اول ابلاغ مبارزه با ویروس منحوس کرونا با اخذ آمادگی های لازم مانند تهیه لوازم بهداشتی، کادر درمان و داروهای مورد نیاز پای کار آمد.

وی با اشاره به خدمات کادر درمان این بیمارستان گفت: کادر درمان ماموریت خود را برای مبارزه با این ویروس در راستای اطاعت از اوامر سلسله مراتب فرماندهی به موقع اجرا و مسئولیت خود را به خوبی انجام داد.

رییس بیمارستان امام علی(ع) ارتش در خصوص پذیرش بیش از هزار نفر از بیماران مشکوک به کرونا در این بیمارستان نیز ابراز داشت: بیش از 300 نفر موارد مثبت و بیش از 97 نفر مورد بستری داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 مبتلا به کرونا را پذیرش کرده ایم

بیش از 300 مبتلا به کرونا را پذیرش کرده ایم