مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 13:502020-05-26حوادث

کاهش 28 درصدی تلفات حوادث رانندگی در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه کاهش تصادفات رانندگی برای نیروی انتظامی از اهمیت بالایی برخوردار است، از کاهش 28 درصدی تلفات حوادث رانندگی در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباسعلی بهدانی فرد بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه وضعیت امنیت استان یزد وضعیت خوبی است اظهار داشت: بحث امنیت و احساس امنیت مردم برای ما خیلی مهم است و خوشبختانه در بیشتر زمینه ها با کاهش جرایم روبرو بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سرقت های خشن که احساس امنیت را از مردم می گیرد، در دو ماهه ابتدایی امسال 74 درصد کاهش را مشاهده کردیم خاطرنشان کرد: در بحث سرقت منزل هم با کاهش 33 درصدی و در حوزه سرقت های مهم هم 7 درصد و در مجموع سرقت ها با یک درصد کاهش روبرو بودیم.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه البته در برخی سرقت ها از جمله سرقت مغازه با افزایش هایی روبرو بودیم خاطرنشان کرد: در زمینه کشف سرقت هم با افزایش شش درصدی روبرو بودیم.

بهدانی فرد با تاکید بر اینکه شاخص امنیت استان یزد در جرایم خشن از جمله گروگان گیری و آدم ربایی خیلی خوب بوده ادامه داد: در بحث مواد مخدر هم حدود هشت هزار و 386 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 97 درصدی روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 28 درصدی تلفات حوادث رانندگی در یزد

کاهش 28 درصدی تلفات حوادث رانندگی در یزد