مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:502020-05-26بين الملل

سازمان ملل نسبت توقف فعالیت در یمن به دلیل بحران مالی هشدار داد


سازمان ملل هشدار داده است که با توجه به بحران شیوع کرونا در یمن، فعالیت های این سازمان در آستانه توقف کامل قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با توجه به بحران مالی و شیوع کرونا در یمن نسبت به توقف فعالیت این نهاد در این کشور جنگ زده هشدار داد.

در این ارتباط، چارلی یاکسلی ، سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل درباره وضعیت وخیم یمن و تأثیر آن بر فعالیت های نهادهای امدادی سازمان ملل هشدار داد و گفت: ما در آستانه رسیدن به مرحله توقف برنامه هایمان هستیم و اگر به زودی کمک مالی تازه جذب نکنیم، بسیاری از برنامه های امدادی و به ویژه برنامه اعطای کمک مالی به آوارگان داخلی در یمن شاید متوقف خواهد شد.

به گفته سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، امروزه در یمن بیش از پیش شاهد افزایش تعداد خانواده هایی هستیم که برای بقا به اقداماتی چون گدایی، استفاده از کودکان به عنوان نیروی کار و ازدواج کودکان تن می دهند.

کشور یمن حتی پیش از تهاجم عربستان و ائتلاف عربی نیز فقیرترین کشور عربی و از جمله کم درآمدترین کشورهای جهان محسوب می شد، اما جنگ ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی که از شش سال پیش تا کنون همچنان ادامه دارد، بحران انسانی در این کشور فقیر را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل نسبت توقف فعالیت در یمن به دلیل بحران مالی هشدار داد

سازمان ملل نسبت توقف فعالیت در یمن به دلیل بحران مالی هشدار داد