مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-26ورزشي

برگزاری مراسم معارفه معاون توسعه ای اداره کل ورزش و جوانان مازندران


با تقدیر از زحمات و خدمات عادل عالیشان در معاونت توسعه امور ورزشی، با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حسن شاملی به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشیحبیب حسین زادگان امروز در مراسم تکریم از عادل عالیشان و معارفه حسن شاملی به عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی این اداره کل، ضمن تقدیر از زحمات معاون سابق توسعه امور ورزشی اظهار کرد: ارتباطات مناسب با قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان در جهت پیشبرد اهداف دستگاه ورزش و جوانان، ایجاد همدلی میان کارکنان و جامعه هدف مورد انتظار است و با شناختی که از آقای شاملی داریم اطمینان داریم در این مسیر حرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه گفت: هر فردی که در دستگاه ورزش و جوانان و در هر مسؤولیتی خدمت می کند باید با همه وجود و تمام وقت در خدمت ورزش باشد، برای حرکت روبه جلو ورزش استان تلاش کند و در مسیر تعامل با فدراسیون ها، هیأت های ورزشی و دستگاه ورزش و جوانان گام بردارد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر ایجاد آرامش در فضای ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به اینکه ورزش مازندران جایگاه ملی دارد، معتقدم همه برنامه ها و اهداف در سایه آرامش محقق خواهد شد و تاکید می کنم که آقای شاملی باید از همه ابزارها و ظرفیت ها برای تثبیت و ترقی موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم معارفه معاون توسعه ای اداره کل ورزش و جوانان مازندران

برگزاری مراسم معارفه معاون توسعه ای اداره کل ورزش و جوانان مازندران