مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:152020-05-26بين الملل

عفو قاتلان خاشقچی تحت فشار مقامات سعودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه واشنگتن پُست در یادداشتی به قلم عبدالله العوده پژوهشگر سعودی و فرزند سلمان العوده زندانی مشهور عربستانی، - پژوهشگر و فرزند یکی از زندانیان مشهور سعودی، احتمال داد که پسر جمال خاشقچی روزنامه نگار مقتول سعودی، تحت فشار مقامات سعودی قاتلان پدر خود را بخشیده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه واشنگتن پُست در یادداشتی به قلم عبدالله العوده پژوهشگر سعودی و فرزند سلمان العوده زندانی مشهور عربستانی، احتمال داد که پسر جمال خاشقجی روزنامه نگار مقتول سعودی، تحت فشار مقامات سعودی قاتلان پدر خود را بخشیده است.

پیشتر، صلاح خاشقچی یکی از پسران روزنامه نگار مقتول سعودی در بیانیه ای در حساب کاربریش در شبکه توییتر اعلام کرد که قاتلان پدرش را عفو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری شبکه الجزیره به نقل از واشنگتن پست، دادگاه عالی سعودی و محمد العیسی وزیر دادگستری سابق این کشور در خصوص قتل جمال خاشقچی اقرار کرده بودند که طبق قانون سعودی، حتی افراد خانواده نیز نمی توانند از مقتولانی که به این شکل کشته شده اند، بگذرند.

در این ارتباط، خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقچی در واکنش به خبر بخشش قاتلان نامزدش، در حساب کابری خود در توییتر نوشت: کسی نمی تواند قاتلان خاشقچی را ببخشد، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو قاتلان خاشقچی تحت فشار مقامات سعودی

عفو قاتلان خاشقچی تحت فشار مقامات سعودی