مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:152020-05-26سياسي

رییس مجلس با رای بالا می تواند قوی تر عمل کند


منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اهمیت دارد که رییس مجلس شورای اسلامی با رای بالا انتخاب شود، گفت: به طور حتم اگر رییس مجلس با رای بالا انتخاب شود می تواند قوی تر عمل کند.

- منصورعلی زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به سوالی درباره انتخاب رییس مجلس شورای اسلامی و هیأت رییسه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد؛ یعنی مواردی که اصول و مایه های انقلاب اسلامی از جمله نگاه به محرومان و مستضعفان، مبارزه با فساد، مبارزه با دشمن اصلی، نگاه به تولید داخل و اقتصاد مقاومتی که در هیأت رییسه به این مسائل توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت دارد که رییس مجلس شورای اسلامی با رای بالا انتخاب شود، بیان کرد: به طور حتم اگر با رای بالا انتخاب شود می تواند قوی تر عمل کند.

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم تصریح کرد: البته نگاه مجلس یازدهم این است که قدرت مجلس، قدرت هیأت رییسه نیست بلکه قدرت همه نمایندگان است؛ در گذشته این مسائل قدرت به اندازه کافی بین تمامی نمایندگان تقسیم نشده بلکه باید گفت همه نمایندگان دارای وظایف قانونی هستند و ریاست مجلس به نمایندگی از نمایندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس با رای بالا می تواند قوی تر عمل کند

رییس مجلس با رای بالا می تواند قوی تر عمل کند