مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:102020-05-26اجتماعي

مبارزه با زمین خواری در آذربایجان غربی با افزایش نظارت میسر می شود


معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: حفاظت، نظارت بیشتر و ممانعت از تفکیک و تصرفات غیرقانونی لازمه جلوگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، آیدین رحمانی رضاییه در دومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال جاری که امروز در استانداری برگزار شد، به پدیده زمین خواری و مشکلات موجود در این خصوص اشاره کرد و گفت: حفاظت ، نظارت بیشتر و ممانعت از تفکیک و تصرفات غیرقانونی وظیفه دستگاه های متولی برای جلوگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری است.

وی افزود: برخی سودجویان با تفکیک اراضی آن را به فروش می رسانند که با این کار مشکلات عدیده ای را برای دولت و دستگاه قضایی ایجاد می کنند که در این خصوص وظیفه همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های متولی اراضی حفاظت، نظارت و ممانعت از تفکیک و تصرفات غیرقانونی است.

خاطرنشان می شود در این جلسه 30 طرح و پروژه در زمینه های الحاق محدوده اراضی، درخواست تصویب مغایرت های اساسی طرح تفصیلی ارومیه با طرح جامع مصوب، درخواست زمین ندامتگاه شهرستان مهاباد، و بررسی موقعیت مجوزهای صدور 24 جواز واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی بررسی ، مصوب و تصمیمات لازم در خصوص این طرح ها اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با زمین خواری در آذربایجان غربی با افزایش نظارت میسر می شود

مبارزه با زمین خواری در آذربایجان غربی با افزایش نظارت میسر می شود