مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-26بين الملل

مسئول بارز اطلاعاتی سعودی: بن سلمان اعضای خانواده ام را ربوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ریچارد اسپنسر ، روزنامه نگار امور خاورمیانه روزنامه تایمز انگلیس در گزارشی با عنوان م ب س فرزندان مرا بازداشت کرده است ، - مسئول بارز اطلاعاتی سعودی: بن سلمان اعضای خانواده ام را ربوده است سعد الجبری مسئول بارز اطلاعاتی سعودی، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان را به ربودن افراد خانواده اش متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ریچارد اسپنسر ، روزنامه نگار امور خاورمیانه روزنامه تایمز انگلیس در گزارشی با عنوان م ب س فرزندان مرا بازداشت کرده است ، نوشته است: سعد الجبری مسئول بارز اطلاعاتی سعودی، محمد بن سلمان را به ربودن افراد خانواده اش متهم کرده است.

در این گزارش آمده است: سعد الجبری عنصر اطلاعاتی سعودی که نقش مهمی در هماهنگی تلاش های عملیات مبارزه با تروریسم با غرب ایفا کرده است می گوید که مقامات سعودی دو فرزند و برادرش را به گروگان گرفته اند.

الجبری معاون بارز محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان بود.

بن نایف شاهزاده ای بود که از روابط قوی با کشور های خارجی برخوردار بود و وزیر کشور عربستان و برای مدتی اندک قبل از اینکه از سوی پسر عمویش محمد بن سلمان یعنی فرزند شاه کنونی عربستان در سال 2017 کنار زده شود، ولیعهد هم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بارز اطلاعاتی سعودی: بن سلمان اعضای خانواده ام را ربوده است

مسئول بارز اطلاعاتی سعودی: بن سلمان اعضای خانواده ام را ربوده است