مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-26سياسي

پروتکل های زیارتی سومین حرم اهل بیت (ع) اعلام شد


معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: زائران می توانند با رعایت نکات بهداشتی و به همراه داشتن ماسک و دستکش به زیارت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) نائل آیند.

- شیراز- معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: زائران می توانند با رعایت نکات بهداشتی و به همراه داشتن ماسک و دستکش به زیارت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) نائل آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد سلامی ظهر سه شنبه در حاشیه بازگشایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازگشایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، افزود: از روز بعد از عید سعید فطر حرمین مطهر بازگشایی و آیین رسمی بازگشایی حرمین مطهر امروز با حضور خدام آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، با اشاره به اینکه خادمین با حضور زائرین و مجاورین امروز وارد فضای آسان شدند و حرم مطهر بازگشایی شد، تاکید کرد: وزارت بهداشت پروتکل هایی برای زیارت حرم های مطهر مشخص کرده است که در آن مشخص شده که حرم ها و اماکن متبرکه می توانند یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب باز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های زیارتی سومین حرم اهل بیت (ع) اعلام شد

پروتکل های زیارتی سومین حرم اهل بیت (ع) اعلام شد