مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:462020-05-26اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی پروژه احداث تصفیه خانه شیرابه سراوان


فرماندار رشت با اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی پروژه تصفیه خانه شیرابه سراوان، گفت: بهره برداری از این پروژه گام نخست در راستای ساماندهی به این سایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر شمس مؤمنی زاده ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه پیگیری پروژه ساماندهی سایت زباله سراوان در فرمانداری رشت ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی شهرداری این شهر، اظهار کرد: با وجود همه تلاش ها هنوز مردم منطقه سراوان از وضعیت موجود گلایه مند هستند.

وی با تأکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اقدامات در حال انجام در منطقه سراوان، افزود: البته لازم به ذکر است که در ماه های اخیر و با توجه به پیگیری های انجام شده شاهد پیشرفت ها خوبی بوده ایم.

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 5 درصدی پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان و با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود، گفت: افتتاح این پروژه گام اول در راستای حل مشکلات این سایت است.

وی با بیان اینکه باید از این فضای روانی مناسبی که بر پایه اعتماد متقابل ما بین مسئولان و مردم ایجاد شده به عنوان فرصتی در راستای اجرای سایر پروژه های ساماندهی سایت زباله سراوان، افزایش ظرفیت کارخانه کمپوست، احداث کارخانه دستگاه زباله سوز و حل نهایی معضلات سایت زباله سراوان بهره گرفته شود، ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی پروژه احداث تصفیه خانه شیرابه سراوان

پیشرفت 95 درصدی پروژه احداث تصفیه خانه شیرابه سراوان