مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:402020-05-26سياسي

برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارهای گلستان ممنوع


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و عروسی بخصوص در تالارها ممنوع است و فرمانداران وظیفه نظارت و برخورد با متخلفان را دارند.

- عبدالرضا چراغعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص مصوبه ستاد ملی کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزاداری بخصوص در تالارها و تبلیغات برخی تالارها و اصرار بر برگزاری این مراسم ها اظهار کرد: ملاک عملکرد ما مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است.

وی ادامه داد: بر این اساس برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و عروسی بخصوص در تالارها ممنوع است و فرمانداران وظیفه دارند نظارت کنند و در صورت تخلف برابر قانون با متخلفان برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: گزارش هایی در این خصوص به دست ما رسیده و ما موضوع را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

چراغعلی با اشاره به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان گلستان شکننده است، تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اعمال برخی محدودیت ها خوشبختانه باعث شده ما شاهد کاهش شیوع ویروس در سطح استان و کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارهای گلستان ممنوع

برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارهای گلستان ممنوع