مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-26سياسي

آغاز روند بررسی مسایل و مشکلات مواکب اربعین


دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از بررسی مشکلات مرتبط با مواکب اربعین و دغدغه های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه در این زمینه خبر داد .

- دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از بررسی مشکلات مرتبط با مواکب اربعین و دغدغه های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه در این زمینه خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد محمدی فر دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) گفت: به درخواست ستاد مواکب اربعین و کمیته مشارکت، اسکان و تغذیه اربعین جلسه هماهنگی به منظور بررسی مشکلات مرتبط با موکب داران در اعزام سال جاری زایرین اربعین حسینی (ع)، جلسه ای در روز سه شنبه گذشته – 30 اردیبهشت- در محل ستاد اربعین وزارت کشور برگزار شد.

وی افزود: در این نشست دبیران کمیته های حمل و نقل و سوخت ، فرهنگی آموزشی ، بهداشت و درمان و نمایندگانی از گمرک ایران ، سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

محمدی فر تصریح کرد: در این نشست، تمامی دستگاه های عضو ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون هم افزایی در جهت ارائه خدمت به زایرین اربعین حسینی (ع)، موانع و مشکلات فراروی موکب داران خصوصاً صدور شیوه نامه های پزشکی جهت ارائه خدمات موکب ها با توجه به احتمال استمرار و شیوع بیماری کرونا ، تسهیل سازوکارهای انتقال کالا و موادغذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند بررسی مسایل و مشکلات مواکب اربعین

آغاز روند بررسی مسایل و مشکلات مواکب اربعین