مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:052020-05-26پزشكي

انتقاد از نحوه پرداخت حقوق کادردرمانی/ تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا شود


عضو هیأت مدیره نظام پرستاری مشهد در یادداشتی با انتقاد به شیوه پرداختی های وزارت بهداشت به کادر درمانی خواستار اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد توکلی عضو شورای مرکزی خانه پرستار کشور و عضو هیأت مدیره نظام پرستاری مشهد در یادداشتی به شیوه پرداختی های وزارت بهداشت به کادر درمانی انتقاد کرد و برای رفع آن پیشنهاداتی ارائه داد.

عضو هیأت مدیره نظام پرستاری مشهد با اشاره به مسائلی از جمله بالا بودن هزینه ها و نا همخوان بودن هزینه ها و در آمدها که ادعا کرده از سوی مسوولان علوم پزشکی و حتی وزارت بهداشت مطرح شده است، نوشت: سیستم بهداشت و درمان تمام کشورها سال هاست که بر این مشکل فائق آمده اند و با مدیریت صحیح منابع و هزینه ها موجب رضایت مندی بیمار و ارائه دهنده ی خدمت و سازمان های بیمه گر را تا حد قابل قبولی فراهم آورده اند، اما در کشور ما دو کلمه ی کوتاه تعارض منافع پس از سال ها هنوز نمی تواند این مشکل را حل نماید و اراده ای هم برای رفع آن دیده نمی شود.

وی در ادامه نوشت: با اجرای طرح خود گردانی بیمارستان ها در سال 74 و اجرای سیستم تعرفه ای یا همان فی فور سرویس به بهانه ی ایجاد انگیزه بین کادر درمان، شیوه ای طراحی و اجرا شد که طبق آن علاوه بر حقوق ثابت و اضافه کار، پرداختی دیگری به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از نحوه پرداخت حقوق کادردرمانی/ تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا شود

انتقاد از نحوه پرداخت حقوق کادردرمانی/ تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا شود