مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-26پزشكي

26 نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا، 26 مورد جدید به لیست مبتلایان به این ویروس در استان بوشهر افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش بی وقفه مراکز بیماریابی در سطح استان بوشهر اظهارداشت: مجموع افرادی که تاکنون به این ویروس مبتلا شده اند به عدد 795 رسید.

وی افزود: از مجموع افراد مبتلا به کرونا در استان بوشهر تاکنون 368 مورد به طور قطعی از این ویروس رهایی یافته اند و در حال حاضر 399 نفر نیز در مراقبت خانگی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پراکندگی جغرافیایی موارد جدید را چنین عنوان کرد: از 26 مورد مثبت جدید در استان بوشهر، 12 مورد در دشتستان، 9 مورد در بوشهر، 3 مورد در دشتی و 2 مورد نیز در گناوه شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: همه 12 مورد مثبت شهرستان دشتستان توسط مرکز بیماریابی شناسایی شدند سابقه تماس با مورد مثبت داشتند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری افزود: 9 مورد مثبت جدید در شهرستان بوشهر نیز همگی در مرکز بیماریابی شناسایی شده اند و با حال عمومی خوب در مراقبت خانگی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در شهرستان دشتی 3 مورد جدید توسط مرکز بیماریابی شناسایی شد و همه آن ها در مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد

26 نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد