مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:462020-05-26سياسي

برد امنیت ایران فرامنطقه ای است


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با تأکید بر امنیت کشور و مرزهای فرا منطقه ای نظام گفت: آمادگی نیروهای مسلح تهدیدی برای هیچ کشوری نیست بلکه نشان از برد فرا منطقه ای امنیت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سرتیپ دوم رضا آذریان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ 130 احتیاط پایه شهید دلجویان خراسان شمالی اظهار کرد: ارتش برای دفاع از کشور و حفظ آمادگی های خود همواره در رزمایش است و اکنون نظام قدرتمندتر از گذشته مقابل دشمنان ایستاده است.

وی با اشاره به تلاش های ارتش برای دفاع از کشور گفت: افسران نظامی کشور همواره در برابر تجاوزهای آبی، خاکی و هوایی دشمنان ایستاده اند و مانع از اقدامات آنان در کشور شده اند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا ادامه داد: سالروز آزادسازی خرمشهر یک روز به یاد ماندنی برای همگان است زیرا تمام نیروهای مسلح به همراه کمک مردمی و جانفشانی هایشان دشمن را از خاک کشور بیرون راندند.

وی اصول دفاعی نیروهای مسلح را بر اساس معنویت، خودباوری، اراده ملی، صفا و دلدادگی به رهبری توصیف کرد و افزود: دشمن براساس تجزیه و تحلیل های گذشته خود و شناخت از شرایط جنگی ایران، از نظر نظامی نمی تواند وارد جنگ با ما شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد امنیت ایران فرامنطقه ای است

برد امنیت ایران فرامنطقه ای است