مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-26بين الملل

حمله قانونگذار آلمانی به سفیر آمریکا در برلین


یک قانونگذار ارشد پارلمان آلمان در توییتی با حمله به سفیر آمریکا در کشورش او را متهم به تهدید کردن مشابه نماینده یک قدرت متخاصم کرد.

- یک قانونگذار ارشد پارلمان آلمان در توییتی با حمله به سفیر آمریکا در کشورش او را متهم به "تهدید کردن مشابه نماینده یک قدرت متخاصم" کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در برلین روز شنبه گذشته به هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان به خاطر انتقادش از تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای خارج شدن از معاهده آسمان های باز حمله کرد.

آندریاس نیک، قانونگذار پارلمان آلمان در توییتر به شدت به عملکرد ریچارد گرنل، سفیر در حال کناره گیری آمریکا در آلمان در قبال روابط برلین و واشنگتن حمله کرد.

نیک که رییس هیات کشورش در مجمع پارلمانی شورای اروپا است متذکر شد: در گذر از یک نسل، هر کدام از سفرای آمریکا که من شخصا شناختم، چه دیپلمات کهنه کار و چه منصوب شده سیاسی معمولا به هنگام ترک سمتشان یک چهره به شدت محترم و دوست معتمدی برای آلمان بودند.

این قانونگذار پارلمان آلمان در ادامه با اشاره به گرنل نوشت: حالا کسی دارد این سمت را ترک می کند که مثل نماینده یک قدرت متخاصم تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله قانونگذار آلمانی به سفیر آمریکا در برلین

حمله قانونگذار آلمانی به سفیر آمریکا در برلین