مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:152020-05-26بين الملل

تدابیر ژاپن پس از لغو محدودیت های کرونایی


شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن اعلام کرد: وضعیت اضطراری که به دلیل نگرانی از بحران ویروس جدید کرونا در سراسر این کشور برقرار شده بود به پایان رسیده هرچند مردم باید به تغییر سبک زندگی در راستای کنترل شیوع این بیماری در آینده اقدام کنند.

- شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن اعلام کرد: وضعیت اضطراری که به دلیل نگرانی از بحران ویروس جدید کرونا در سراسر این کشور برقرار شده بود به پایان رسیده هرچند مردم باید به تغییر سبک زندگی در راستای کنترل شیوع این بیماری در آینده اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت که از نیمه شب دوشنبه تمام محدودیت های ناشی از وضعیت اضطراری برداشته خواهند شد.

نخست وزیر ژاپن همچنین با توجه به هشدار کارشناسان پزشکی از مردم کشورش خواست تا با استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و انجام دورکاری تا حد ممکن، سبک زندگی خود را تغییر دهند.

نخست وزیر ژاپن می گوید: کارشناسان تایید کرده اند که شیوع ویروس کرونا در این کشور مهار شده و به این ترتیب چهار استان عمدهٔ کشور که از ماه آوریل در آنها وضعیت اضطراری اعلام شده بود می توانند فعالیت اقتصادی معمول خود را از سر بگیرند.

گروه مشاوران دولت پس از بررسی کاهش شمار مبتلایان در هفته های گذشته، میزان دسترسی به امکانات پزشکی برای بیماران و نیز امکان برخورداری از تست به دولت چراغ سبز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر ژاپن پس از لغو محدودیت های کرونایی

تدابیر ژاپن پس از لغو محدودیت های کرونایی