مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-26سياسي

جمعیت شناور شهرستان تفت در تخصیص اعتبارات دیده شود


جمعیت شناور شهرستان تفت نیازمند تخصیص اعتبار و نگاه ویژه مسئولان استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از تفت، علیرضا نوکار در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان تفت که با حضور مدیریت برنامه و بودجه استان و مدیرکل پدافند غیرعامل برگزار شد، گفت: وجود مناطق ییلاقی متعدد در تفت سبب حضور جمعیت قابل توجهی در آخر هفته ها و روزهای تعطیل در شهرستان شده است.

فرماندار تفت با بیان تنها در روز گذشته (دوشنبه) 32 هزار خودرو تنها از مسیر ده بالا و طزرجان شهرستان تفت تردد کرده اند، افزود: این جمعیت شناور نیازمند خدمت دهی در زمینه های مختلف هستند و باید سهم شهرستان تفت در تخصیص اعتبارات با توجه به جمعیت شناور دیده شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان یزد هم در این نشست با بیان اینکه در سال های گذشته سعی شده تا اعتبارات به شکل تجیعی و متوازن بین شهرستان های استان توزیع شود، گفت: بودجه امسال در هر بخش درآمدی توزیع مختص به خود را دارد.

سید مجتبی حسینی پور با اشاره به اختصاص اعتبار قابل توجهی در سال گذشته برای مبارزه با آفت مگس مدیترانه ای، گفت: موضوع مقابله با این آفت بسیار مهم است چراکه سبب خسارت به قشر باغدار می شود و از سوی دیگر آبروی یزد است و چنانچه انار آفت زده ای با عنوان انار یزد فروخته شود آبروی استان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت شناور شهرستان تفت در تخصیص اعتبارات دیده شود

جمعیت شناور شهرستان تفت در تخصیص اعتبارات دیده شود