مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-26سياسي

تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه طرح همسفره در ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: خداوند را شاکریم که با کمک و یاری شما مردم همیشه در صحنه و در لبیک به فرمان، - رییس کمیته امداد درباره اقدامات طرح همسفره در قالب طرح اطعام مهدوی توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: خداوند را شاکریم که با کمک و یاری شما مردم همیشه در صحنه و در لبیک به فرمان، ولی امرمان رهبر عزیزمان توانست قدمی در راه خدمت به جامعه برداریم.

او با بیان اینکه امیدواریم این حرکت باعث خوشحالی حضرت صاحب الزمان و نائب بر حقش باشد، گفت: در ابتدا 313 آشپزخانه و توزیع 5 میلیون غذای گرم را پیش بینی کردیم، ولی نتیجه آن چیز دیگری شد.

بختیاری با بیان اینکه 102 هزار و 488 نفر (با رعایت پروتکل های بهداشتی) به صورت فعال در آشپزخانه ها و توزیع غذای گرم به صورت افتخاری زحمت کشیدند، افزود: هزار و 810 آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی فعال بودند و 10 میلیون و 439 هزار و 728 پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

رییس کمیته امداد ادامه داد: ارزش ریالی غذا های توزیع شده 149میلیارد و 593 میلیون و 604 هزار و 805 است که میانگین مبلغ هر پرس غذای گرم حدود 14 هزار تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه طرح همسفره در ماه رمضان

تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه طرح همسفره در ماه رمضان