مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-26پزشكي

تولید الکل از پسماند صنایع غذایی و محصولات غذایی برای ارتقای سیستم ایمنی


رییس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از تولید الکل از پسماند کارخانجات صنایع غذایی خبر داد و گفت: علاوه بر آن دستگاه تونل- پاک را عرضه کردیم که با تولید آئروسول از آب شارژ شده در فضای پلاسمایی، - رییس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از تولید الکل از پسماند کارخانجات صنایع غذایی خبر داد و گفت: علاوه بر آن دستگاه تونل- پاک را عرضه کردیم که با تولید آئروسول از آب شارژ شده در فضای پلاسمایی، اقدام به ضدعفونی و میکروب زدایی سطحی از لباس و کفی و رویه کفش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر قدیر رجب زاده با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا ویروس در کشور کلیه پتانسیل های موجود در این مرکز پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم در قالب تیم های اجرایی و تحقیقاتی از ابتدای اسفند ماه سال 98 آغاز شد، ادامه داد: با توجه به نیاز گسترده کشور به مواد ضدعفونی کننده بر پایه اتانول، این موسسه با همکاری بخش خصوصی، اقدام به راه اندازی خط تولید اتانول از منابع ارزان و جدید نظیر پسماند کارخانجات صنایع غذایی کرد.

وی خاطر نشان کرد: با بهینه سازی خط تولید در این واحد، ظرفیت تولید به روزانه یک تن اتانول 96 درصد به روش تخمیر ارتقاء یافت.

رجب زاده، ساخت دستگاه تونل- پاک را از دیگر دستاوردهای این موسسه نام برد و افزود: این سامانه به صورت تمام اتوماتیک با تولید آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید الکل از پسماند صنایع غذایی و محصولات غذایی برای ارتقای سیستم ایمنی

تولید الکل از پسماند صنایع غذایی و محصولات غذایی برای ارتقای سیستم ایمنی