مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-26اقتصادي

«تعاونی مسکن»، مُسکنی بی تأثیر بر درد مسکن استان/ آمارسازی بلای جان اقتصاد فارس


مانور تبلیغاتی بر تعاونی های مسکن در حالی از سوی مدیران مربوطه صورت می گیرد، که این ظرفیت اقتصادی در دوای درد مسکن استان فارس بی تأثیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسکن صنعتی پیشران در اقتصاد معرفی می شود که تحریک آن، حرکت سایر ابعاد اقتصادی و به ویژه در بخش اشتغال را به دنبال دارد؛ نقش صنعت مسکن در افزایش اشتغال در حالی برجسته معرفی می شود که داشتن مسکن به عنوان یکی از شاخصه های رفاه و حق هر شهروند نیز در قانون اساسی معرفی و بر آن تأکید می شود.

اگرچه مقرر شده است گلابی 400 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن از سوی شهروندان کشور چیده شود، اما با توجه به گلابی های چیده شده در موضوعی چون برجام، خانه دار شدن ثبت نام های این طرح نیز با ابهام روبروست؛ ابهامی که سهم استان فارس از آن، 48 هزار و 386 واحد است و نگرانی از ین ابهام آنجا مضاعف می شود که  25 هزار واحد آن در شهر صدرا ساخته خواهد شد؛ صدرایی که مشکلات مسکن مهر و تعاونی های مسکن در آن همچنان پابرجاست.

تلخی به انجام رسیدن یا نرسیدن طرح مسکن ملی در حالیست که قبل تر از این ظرفیت تولید مسکن در استان فارس وجود داشته است اما به دلیل ضعف عملکرد متولیان، این فرصت برای استان فارس سوخت شده و امروز دیگر خود به تهدیدی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعاونی مسکن»، مُسکنی بی تأثیر بر درد مسکن استان/ آمارسازی بلای جان اقتصاد فارس

«تعاونی مسکن»، مُسکنی بی تأثیر بر درد مسکن استان/ آمارسازی بلای جان اقتصاد فارس