مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-26سياسي

سازش 13 پرونده قضایی گرگان در یک روز کاری/ روز پربار شورای حل اختلاف گرگان


معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: اعضای شعب 22 و 24 شورای حل اختلاف گرگان در یک روز کاری به این پرونده ها به طور دقیق رسیدگی و برای حل و فصل آنها اقدام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان، احمد جعفری اظهار کرد: در راستای ایجاد اصلاح ذات البین که وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف است، این پرونده ها با موضوعات توهین، مطالبه وجه، تصرف عدوانی، ضرب و جرح، طلاق و مزاحمت تلفنی بررسی و صلح و سازش بین طرفین پرونده ها برقرار شد.

وی با اشاره به تلاش دستگاه قضایی برای حل و فصل مشکلات مردم تصریح کرد: نقش دستگاه قضایی در ایجاد امنیت پایدار مهم و محوری است و همدلی و مشارکت عمومی برای تحقق این هدف بزرگ ضرورت دارد.

رییس شورای حل اختلاف استان گلستان خاطرنشان کرد: صلح و سازش، حل و فصل دعاوی به روش کدخدا منشی، احقاق حق، دفاع از مظلوم، برقراری عدالت و کمک به ایجاد امنیت روانی همواره مورد توجه شوراهای حل اختلاف است.

جعفری افزود: در سال گذشته اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان گرگان با رسیدگی به بیش از 28 هزار پرونده، تلاش کردند بخشی از دغدغه های مردم را با ترویج فرهنگ صلح و سازش رفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 13 پرونده قضایی گرگان در یک روز کاری/ روز پربار شورای حل اختلاف گرگان

سازش 13 پرونده قضایی گرگان در یک روز کاری/ روز پربار شورای حل اختلاف گرگان