مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-26سياسي

پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسرای کرمانشاه


مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسری استان خبر داد.

- پیگیری ماجرای فوت زن "کپرنشین" در دادسرای کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسری استان خبر داد.

مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری در خصوص مرگ یک زن کپرنشین در رسانه های استان، اظهارکرد: در خبری که روزگذشته(پنجم خرداد) برخی از رسانه های استان آن را انعکاس دادند، عنوان شده حادثه هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری درحال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک های کرمانشاه بوده اند و تخریب کپر این زن مرگش را رقم می زند.

وی تصریح کرد: بدنبال بازتاب این خبر حساسیت هایی در سطح استان بوجود آمد، لذا دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به جد در حال پیگیری این پرونده هستیم.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان اضافه کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان درخصوص علت مرگ وی هستیم.

وی تاکید کرد: طی روزهای آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر هستند، بدون اغماض با آنها برخورد قانونی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسرای کرمانشاه

پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسرای کرمانشاه