مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26اقتصادي

پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران کرمانشاه را در برنامه داریم


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از 176 میلیارد ریال از مطالبات امسال گندمکاران استان پرداخت شده، گفت: پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران استان را در برنامه داریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از 176 میلیارد ریال از مطالبات امسال گندمکاران استان پرداخت شده، گفت: پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران استان را در برنامه داریم.

ماشاءاله ارویسی با اشاره به تلاش برای پرداخت به روز مطالبات گندمکاران استان گفت: تاکنون ارزش کل گندم خریداری شده از کشاورزان استان در سال جاری بیش از 800 میلیارد ریال بوده که با تلاش همکاران در مراکز خرید تضمینی و مساعدت دولت بیش از 176 میلیارد ریال از این مطالبات از طریق بانک عامل به حساب گندمکاران استان واریز شده است.

ارویسی گفت: با گذشت تنها 15 روز از آغاز برداشت گندم از مزارع استان کرمانشاه، بیش از 32 هزار و 356 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان بصورت تضمینی خریداری و در مراکز استاندارد ذخیره سازی شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با تقدیر از همکاری خوب بخش خصوصی در راه اندازی مراکز خرید توافقی افزود : علاوه بر خرید تضمینی گندم، بیش از5900 تن گندم نیز به صورت توافقی توسط کارخانه های ماکارونی خریداری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران کرمانشاه را در برنامه داریم

پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران کرمانشاه را در برنامه داریم