مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26سياسي

ایجاد نخستین شهرک نوآوری جنوب پایتخت در منطقه 19


تفاهم نامه ساخت نخستین شهرک نوآوری جنوب پایتخت در محدوده منطقه 19 منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی توکلی شهردار منطقه 19 گفت: تفاهم نامه احداث شهرک نوآوری با حضور دکتر قادری فر معاون توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری، شهرداری منطقه 19 و متولی موقوفه جراح تهرانی در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری امضا و تبادل شد.

شهردار منطقه 19 با اشاره به مطالعات و تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی شهرک نوآوری توسط دانشگاه صنعتی شریف افزود: این شهرک در زمینی به مساحت 27 هکتار احداث و در اختیار استارت آپ های صنعتی قرار می گیرد تا طرح ها و ایده های جدید صنعتی خود را طراحی و ارائه کنند.

به گفته توکلی شناسایی استارت آپ ها توسط بهره بردار شتاب دهنده معنا و با نظارت معاونت علمی ریاست جمهوری صورت می گیرد و استارت آپ هایی که طرح ها و ایده های آن ها پذیرفته شود با حمایت این معاونت به مرحله تولید و عرضه می رسد.

براساس این گزارش طرح احداث شهرک نوآوری از سوی شهرداری منطقه 19 جهت بررسی و تسریع به کمیسیون ماده 5 شهر تهران ارسال شد که پس از تصویب وارد فاز اجرایی می شود.

او طرح شهرک نوآوری را باعث رشد منطقه دانست و افزود: تعیین تکلیف اراضی بی دفاع شهری و موقوفه که بخش عظیمی از غرب منطقه را گرفته است، ایجاد زمینه حضور دانشجویان و نخبگان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نخستین شهرک نوآوری جنوب پایتخت در منطقه 19

ایجاد نخستین شهرک نوآوری جنوب پایتخت در منطقه 19