مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26اقتصادي

ناهماهنگی روزانه دو ساعت و یک روزه پنج شنبه های ادارات


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با تاکید بر این که کاهش ارتباطات اقتصادی با دنیا یکی از عوامل رد طرح تعطیلی پنح شنبه ها بود، گفت: این مسئله در حالی به عنوان نقدی بر طرح تعطیلی پنج شنبه ها از سوی استان ها مطرح می شود که دستگاه های مربوطه در تهران تعطیل هستند.

- ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با تاکید بر این که کاهش ارتباطات اقتصادی با دنیا یکی از عوامل رد طرح تعطیلی پنح شنبه ها بود، گفت: این مسئله در حالی به عنوان نقدی بر طرح تعطیلی پنج شنبه ها از سوی استان ها مطرح می شود که دستگاه های مربوطه در تهران تعطیل هستند.

اکرم فداکار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مباحث مربوط به تعطیلی پنج شنبه ها اظهار کرد: یکی از این موارد، تعطیلی یک روزه کشور ایران به عنوان محدود کشورهای دنیا در مقابل تعطیلات دو روزه در سایر کشورهاست در حالی که میانگین تعطیلات در کشورمان حدود 40 روز از استاندارد جهانی کمتر است و این مسئله در سند رسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی به مسئله تعادل کار و زندگی به عنوان مسائل مهم مدیریتی اشاره کرد و گفت: تعطیلات دو روزه پایان هفته که در مدیریت و سیاست گذاری کارفرمایان در سراسر دنیا به کار گرفته می شود، توسط صاحب نظران مدیریت منابع انسانی مورد پژوهش های زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهماهنگی روزانه دو ساعت و یک روزه پنج شنبه های ادارات

ناهماهنگی روزانه دو ساعت و یک روزه پنج شنبه های ادارات