مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26اقتصادي

اجرای استاندارد 85 گانه خودروها تغییری نکرده است


رییس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: استاندارد 85 گانه خودروها، مصوب شورای عالی استاندارد است و در اعمال این استانداردها هیچ تغییری حاصل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، نیره پیروزبخت گفت: براساس استانداردهای اعمال شده برای خودروها، تولید برخی خودروها متوقف شده و حدود دو ماه دیگر تولید سه مدل پراید و پژو 405 نیز متوقف می شود.

وی اضافه کرد: این استانداردها در بازه زمانی پیش رو برای خودروهای دیگر اعمال می شود و تا وقتی که مصوبه شورای عالی استاندارد تغییر نکند در این استانداردها هم هیچ تغییری حاصل نمی شود.

رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به این که شرکت های دانش بنیان مؤلفه های اصلی اقتصاد مقاومتی اند، گفت: طبق هماهنگی هایی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شده این شرکت ها باید به سمت استانداردسازی بروند و در سال 98 سی مورد گواهی محصول دانش بنیان برای این شرکت ها صادر شده است.

پیروزبخت با اشاره به همکاری مجلس دهم در خصوص تدوین قوانین مربوطه به استاندارد افزود: 11 قانون و مصوبه در سال 98 در مورد استاندارد توسط مجلس به تصویب رسید که مسئولیت های مختلفی را به سازمان ملی استاندارد محول کرد و امیدواریم مجلس یازدهم نیز همین همکاری را با سازمان ملی استاندارد داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای استاندارد 85 گانه خودروها تغییری نکرده است

اجرای استاندارد 85 گانه خودروها تغییری نکرده است