مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26حوادث

آتش سوزی ارتفاعات کوه خامی گچساران همچنان اطفا کامل نشده است


مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمدآتش سوزی ارتفاعات کوه خامی گچساران (( منطقه خنگ بنار و گناوه لری))همچنان اطفا کامل نشده است، -  وحید محمدی تبار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  آتش سوزی ارتفاعات کوه خامی گچساران (( منطقه خنگ بنار و گناوه لری))همچنان اطفا کامل  نشده است.

 وی ادامه  داد:در حال حاضر دو فروند هواپیمای آب پاش هوافضای سپاه در عملیات حضور دارند و تا امروز سورتی داشتند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه استان و تیپ 48 فتح اعلام آمادگی و پشتیبانی کرده اند، گفت: بنا به دستور استاندار  تا اطفای کامل حریق در گناوه لری و خونگ بنار گچساران عملیات با فرماندهی مدیریت بحران استان ادامه خواهد داشت.

محمدی تبار عنوان کرد: دو فروند بالگرد ارتش هم در استان همجوار آمادگی  لازم را برای مهار آتش در ارتفاعات کوه خامی  دارند و همهاهنگی لازم انجام شده است.

وی ابراز کرد: برای مهار آتش در منطقه خنگ بنار و گناوه لری نیروهای مردمی و جوانان خودجوش، بسیجی و نیروهای بومی منطقه ، تیم های ورزشی شهرستان اعلام آمادگی کردند.

محمدی تبار خاطرنشان کرد: منابع طبیعی موظف است تا ساعت 16 امروز منطقه را پایش کامل نمایند و در میدان اطفا نیروها را ساماندهی کنند تا این همه امکانات و نیروی انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی ارتفاعات کوه خامی گچساران همچنان اطفا کامل نشده است

آتش سوزی ارتفاعات کوه خامی گچساران همچنان اطفا کامل نشده است