مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26فناوري

نقشه هوایی کاشان بروز رسانی می شود


مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان از بروز رسانی نقشه هوایی شهر کاشان با استفاده از تکنولوژی جدید خبر داد.

- ابوالفضل رسولیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل یک کارگروه ویژه GIS در شهرداری کاشان اظهار داشت: در این کارگروه نیازهای لازم برای لایه های نقشه مورد نیاز در بخش های مختلف حوزه مدیریت شهری شناسایی و احصا شده است.

وی با بیان اینکه نقشه هوایی شهر کاشان با استفاده از تکنولوژی جدید به روز رسانی می شود، ابراز داشت: از مهر ماه سال گذشته فراخوان عمومی برای شناسایی شرکت های فعال در این زمینه اعلام شد که متأسفانه به دلیل شیوع کرونا این روند متوقف شد.

قابلیت استفاده از نقشه هوایی کاشان با دقت سانتی متری مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان از بهره برداری این پروژه در سال جاری با استفاده از سه تکنولوژی پهبادهای تخصصی نقشه برداری، لیزر اسکن و تصویر سه بعدی خبر داد و تصریح کرد: تلفیق این سه تکنولوژی باعث می شود که نقشه هوایی کاشان با دقت سانتی متری قابلیت استفاده داشته باشد.

وی از قرار گیری این نقشه روی بستر وب GIS خبر داد و خاطرنشان کرد: در این صورت قالب سامانه مرجع نقشه در شهرستان، در قالب GIS سرور و ژئوپورتال برای استفاده یکپارچه همه دستگاه های اجرایی میسر ساخته و به عبارتی مقدمات راه اندازی SDI شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه هوایی کاشان بروز رسانی می شود

نقشه هوایی کاشان بروز رسانی می شود