مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:302020-05-26حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در شهرستان خاش


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 13 کیلو موادمخدر در شهرستان خاش خبر داد.

- سردار محمد قنبری افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان خاش دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که با دو دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی خاش - ایرانشهر بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی بیان داشت: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری افزود: در پاک سازی منطقه درگیری، دو تن از اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از خودروها یک تن و 13 کیلو و 200 گرم مواد مخدر شامل: 809 کیلو و 200 گرم تریاک، 202 کیلو و 500 گرم حشیش، یک کیلو و 500 گرم شیشه، یک قبضه سلاح گرینوف به همراه 450 فشنگ و 25 فشنگ جنگی اسلحه کلت کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در شهرستان خاش

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در شهرستان خاش