مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:282020-05-26ورزشي

تشریح جزییات آیین افتتاحیه مجلس یازدهم/ تمام منتخبین تست «کرونا» داده اند


معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی گفت: مکان هایی برای انجام تست کرونای منتخبین مجلس یازدهم در سراسر کشور مشخص شده و تمامی این افراد این تست را انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا نوری معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی امروز در نشست خبری آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درخصوص تشریح برنامه های این مراسم، گفت: طبق قانون افتتاحیه مجلس یازدهم با حضور 276 نفر از منتخبین برگزار می شود.

وی افزود: در هر مراسم افتتاحیه عموماً از مهمانان عالی رتبه کشوری و لشکری دعوت به عمل می آمد، اما امسال به دلیل مسائل ناشی از بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، محدودیت هایی وجود دارد، از این رو شرمنده برخی از این میهمانان مانند اعضای هیئت دولت، استانداران، پیشوایان مذاهب، اقلیت های دینی، علما، هنرمندان، ورزشکاران، نمایندگان صنوف و… هستیم.

معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجس یازدهم علی رغم محدودیت های بهداشتی در وقت قانونی شروع به کار خواهد کرد، اظهار داشت: از منتخبین مجلس یازدهم دعوت می شود فردا 7 خردادماه ساعت 8 صبح در صحن علنی قوه مقننه برای شرکت در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشند.

نوری در خصوص جزییات مراسم افتتاحیه، گفت: تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، ارائه گزارش معاون اجرایی مجلس، استقرار هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات آیین افتتاحیه مجلس یازدهم/ تمام منتخبین تست «کرونا» داده اند

تشریح جزییات آیین افتتاحیه مجلس یازدهم/ تمام منتخبین تست «کرونا» داده اند