مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-26بين الملل

مسجد ابراهیمی و کلیسای مهد در کرانه باختری بازگشایی شدند


صدها فلسطینی نماز صبح را در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اقامه کردند که این امر بعد از سه ماه تعطیلی این مکان در راستای تدابیر مقابله با کرونا صورت گرفت.

- صدها فلسطینی نماز صبح را در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اقامه کردند که این امر بعد از سه ماه تعطیلی این مکان در راستای تدابیر مقابله با کرونا صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی با استدلال حفظ سلامت شهروندان فلسطینی در برابر ابتلا به کرونا، اجازه ورود 50 نمازگزار را به مسجد داد و سه بار نماز اقامه شد تا تعداد دیگری از نمازگزاران نیز بتوانند برای اقامه نماز وارد مسجد شوند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر موانعی را ایجاد کرده و تدابیر نظامی خود را در گیت ها و مسیرهای منتهی به حرم ابراهیمی تشدید کرده و به شهروندان اجازه رسیدن به مسجد را ندادند و تلاش کردند شهروندانی را که جمع شده بودند، بیرون کرده و به آنها اجازه اقامه نماز در محوطه های خارجی حرم را ندهند.

بعد از ضدعفونی کردن مساجد در روز گذشته، نمازگزاران بر اساس تدابیر بهداشتی و پیشگیرانه، راهی مساجد می شوند.

کلیسای مهد نیز امروز سه شنبه در شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری به روی عبادت کنندگان در میان تدابیر شدید امنیتی از سوی رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد ابراهیمی و کلیسای مهد در کرانه باختری بازگشایی شدند

مسجد ابراهیمی و کلیسای مهد در کرانه باختری بازگشایی شدند