مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-26اجتماعي

2100 شغل برکت برای کولبران سردشت و پیرانشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هر چند آمار رسمی و متقنی از تعداد کولبران شاغل در مرز های غربی ایران گزارش نشده است، اما بر کسی پوشیده نیست که چهار استان مرزی آذربایجان غربی، - هر چند آمار رسمی و متقنی از تعداد کولبران شاغل در مرز های غربی ایران گزارش نشده است، اما بر کسی پوشیده نیست که چهار استان مرزی آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام درگیر این معضل هستند و بیشترین آمار کولبران را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هر چند آمار رسمی و متقنی از تعداد کولبران شاغل در مرز های غربی ایران گزارش نشده است، اما بر کسی پوشیده نیست که چهار استان مرزی آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام درگیر این معضل هستند و بیشترین آمار کولبران را دارند.

آن گونه که نمایندگان مردم این مناطق در مجلس شورای اسلامی می گویند هزاران نفر در قسمت های کردنشین استان های غربی ایران کولبری می کنند.

کولبری کاری سخت و طاقت فرسا با حداقل حقوق و مزایا و حداکثر مخاطرات و تهدیدات است.

پرت شدن از صخره، تصادف، ریزش کوه یا بهمن، غرق شدگی و سرمازدگی و انفجار مین های باقیمانده از جنگ تحمیلی در مناطق مرزی غرب کشور از جمله مخاطراتی است که کولبران را تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2100 شغل برکت برای کولبران سردشت و پیرانشهر

2100 شغل برکت برای کولبران سردشت و پیرانشهر