مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-26پزشكي

اختصاص کیت ارزان به لیگ برتری ها/ هتل ها شلوغ نیستند و می شود تخفیف گرفت


سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد جزییات و هزینه انجام تست های کرونا از سوی باشگاه های فوتبال و نیز مسائل مطرح شده در رابطه با پرواز چارتری و هتلینگ تیم ها توضیح داد.

- سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد جزییات و هزینه انجام تست های کرونا از سوی باشگاه های فوتبال و نیز مسائل مطرح شده در رابطه با پرواز چارتری و هتلینگ تیم ها توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا سعیدی، سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد پروتکل تهیه شده به منظور از سرگیری رقابت های فوتبال ایران اظهار کرد: تدوین دستورالعمل بازگشایی و از سرگیری لیگ فوتبال با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت و در واقع کار اصلی که فدراسیون پزشکی ورزشی انجام داد تدوین و تجمیع این دستورالعمل و پروتکل بود و خوشبختانه با رایزنی صورت گرفته با وزارت بهداشت و نیز بازنگری نسبت به پروتکل های موجود در دنیا، پروتکل بومی خاص کشور خودمان تدوین شد.

پروتکل بازگشایی لیگ عینا مطابق بوندسلیگا نیست وی ادامه داد: شبهه ای به وجود آمده بود که پروتکل تهیه شده در مورد بازگشایی فوتبال ایران عینا مطابق بوندسلیگاست که باید عنوان کنیم واقعا اینگونه نیست و شباهت کاملی در این رابطه وجود ندارد و خاص کشور خود و بر اساس امکانات داخلی تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص کیت ارزان به لیگ برتری ها/ هتل ها شلوغ نیستند و می شود تخفیف گرفت

اختصاص کیت ارزان به لیگ برتری ها/ هتل ها شلوغ نیستند و می شود تخفیف گرفت