مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-26سياسي

مرمت چهار بنای تاریخی بهبهان در دستور کار


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان گفت: اقدامات مرمتی برای چهار بنای تاریخی شهرستان بهبهان با اولویت رفع خطر و حفاظت اضطراری در دستورکار قرار گرفته است.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان گفت: اقدامات مرمتی برای چهار بنای تاریخی شهرستان بهبهان با اولویت رفع خطر و حفاظت اضطراری در دستورکار قرار گرفته است.

کبری ابوعلی با بیان این که روز گذشته (پنجم خرداد 99) از پروژه های مرمت شهرستان بهبهان با حضور ناظر این پروژه ها و غلامرضا سلمان پور مسئول حفظ و احیاء معاونت میراث فرهنگی استان بازدید شد، افزود: پیرو بازدیدهای به عمل آمده و باتوجه به قراردادهای منعقدشده، دو پروژه مرمت خانه اخوان بهبهان و کلیسای کلگه زار تحویل پیمانکار پروژه شدند تا پیمانکار نسبت به تجهیز کارگاه و آماده سازی آن به منظور انجام عملیات حفاظت اضطراری و مرمت بنا، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: در این زمینه مقرر شد نسبت به انجام اقداماتی همچون مقاوم سازی دیوارهای آسیب دیده، دوخت و دوز تَرَک ها و ترمیم بخش های در معرض خطر بناها اقدام لازم صورت گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان گفت: قرارداد پروژه مرمت خانه رکابی نیز منعقد شده تا پس از انجام هماهنگی های آتی با مالک پروژه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت چهار بنای تاریخی بهبهان در دستور کار

مرمت چهار بنای تاریخی بهبهان در دستور کار