مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-26سياسي

راه اندازی سامانه حمایت از پایان نامه ها در پژوهشگاه قوه قضاییه


رییس پژوهشگاه قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل نحوه حمایت دستگاه قضایی از پایان نامه ها و رساله های دانشگاهی و حوزوی خبر داد و گفت: در همین راستا، - رییس پژوهشگاه قوه قضاییه از ابلاغ دستورالعمل نحوه حمایت دستگاه قضایی از پایان نامه ها و رساله های دانشگاهی و حوزوی خبر داد و گفت: در همین راستا، سامانه حمایت از پایان نامه ها نیز پژوهشگاه قوه قضاییه راه اندازی و آغاز به کار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، سیدحجت اله علم الهدی در این باره گفت: این دستورالعمل که به تصویب شورای پژوهشی پژوهشگاه قوه قضاییه رسیده، مشتمل بر پنج بخش و 21 ماده است که در آن اهداف، شرایط و ضوابط، نحوه و مراحل حمایت، و تعهدات پژوهشگاه و متقاضی دریافت حمایت بیان شده است.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: همان طور که پیشتر نیز اعلام شده، پژوهشگاه قوه قضاییه به منظور هدایت ظرفیت های دانشگاهی و حوزوی به سمت و سوی کاربردیسازی و حل مسائل قوه قضاییه و تامین نیازهای پژوهشی این قوه، از رساله ها و پایان نامه های دانشگاهی (ارشد و دکتری) و حوزوی (سطح سه و چهار) حمایت های مادی و معنوی انجام می دهد.

علم الهدی با اشاره به راه ندازی سامانه حمایت از پایان نامه ها افزود: این سامانه حمایتی محدود به دانشگاه ها و پایان نامه ها و رساله های دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه حمایت از پایان نامه ها در پژوهشگاه قوه قضاییه

راه اندازی سامانه حمایت از پایان نامه ها در پژوهشگاه قوه قضاییه