مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-26اقتصادي

اختصاص 2 میلیارد برای بهسازی راه دسترسی آبشار وارک خرم آباد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص 2 میلیارد ریال برای بهسازی راه دسترسی آبشار وارک خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص 2 میلیارد ریال برای بهسازی راه دسترسی آبشار وارک خرم آباد خبر داد.

سید امین قاسمی امروز ششم خرداد در جمع خبرنگاران گفت: به منظور سهولت آمد و شد مسافران و گردشگران بهسازی بخشی از مسیر دسترسی آبشار زیبای وارک خرم آباد در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 2 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای بهسازی مسیر این آبشار اختص یافته، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار نسبت به احداث دیگر زیرساخت های گردشگری در کنار آبشار وارک خرم آباد اقدام خواهیم کرد.

او با اشاره اینکه استان لرستان با دارا بودن بیش از 60 آبشار به سرزمین چشمه ها و آبشارها در کشور معروف شده، بیان کرد: در فصول بهار، تابستان و گرمای هوا مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران و حتی خارج از کشور برای لذت بردن از این آبشارهای دلپذیر، لرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.

قاسمی افزود: آبشار وارک در غرب گردنه نوژیان، بخش پاپی در جنوب شرقی شهرستان خرم آباد قرار دارد و فاصله آن تا شهر خرم آباد حدود 60 کیلومتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 میلیارد برای بهسازی راه دسترسی آبشار وارک خرم آباد

اختصاص 2 میلیارد برای بهسازی راه دسترسی آبشار وارک خرم آباد