مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-26اقتصادي

بلاتکلیفی کارگران شرکت پسماند شاهین شهر


برگزاری مناقصه واگذاری تنظیف شهری و روفت و روب پیش از موعد و برنده شدن شرکتی جز شرکت پسماند در مناقصه، اعتراض کارگران مقابل شهرداری شاهین شهر را در پی داشت.

- ایسنا/اصفهان برگزاری مناقصه واگذاری تنظیف شهری و روفت و روب پیش از موعد و برنده شدن شرکتی جز شرکت پسماند در مناقصه، اعتراض کارگران مقابل شهرداری شاهین شهر را در پی داشت.

برخی اهالی شاهین شهر معتقدند زیبایی، سلامت، نشاط و آرامش این شهر طی یکسال گذشته با واگذاری خدمات تنظیف شهری به پیمانکار و حذف مستقیم شرکت پسماند از ارائه خدمات روفت و روب شهری از بین رفته است.

در چند روز گذشته، شاهین شهر مجدداً برای چندمین بار شاهد تجمع برخی کارگران خدمات شهری است که امیدوار به بازگشت مجدد شرکت پسماند و ارائه خدمات در سال پیش رو بودند، اما برگزاری مناقصه واگذاری تنظیف شهری و روفت و روب پیش از موعد و برنده شدن شرکتی به غیر از شرکت پسماند اعتراض کارگران به وضعیت معیشت و نبود امنیت شغلی و تجمع مقابل شهرداری شاهین شهر را به همراه داشت.

یکی از کارگران شرکت پسماند در این باره به ایسنا، می گوید: بر اساس مصوبه مجلس در سال 1386 هر کارگاهی باید بیش از 15 نفر کارگر مشغول به کار داشته باشد و برای آنان طرح طبقه بندی مشاغل را اعمال کند و شرکت پسماند نیز از این قاعده مستثنی نبود و بر اساس قانون مذکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی کارگران شرکت پسماند شاهین شهر

بلاتکلیفی کارگران شرکت پسماند شاهین شهر