مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-26اجتماعي

آتش در کمین مناطق تحت حفاظت محیط زیست کرمانشاه


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از آماده باش یگان حفاظت محیط زیست برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی همزمان با شروع فصل گرما خبر داد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از آماده باش یگان حفاظت محیط زیست برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی همزمان با شروع فصل گرما خبر داد و گفت: یکی از مهمترین مناطقی که در اولویت داریم، منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز است.

آزاد شیخ ویسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش احتمال آتش سوزی در محیط زیست به دلیل کاهش بارندگی های امسال، اظهار کرد: تدابیر لازم را برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی اتخاذ کرده و مناطق حساس و پرخطر را در اولویت حفاظت قرار داده ایم.

وی منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز با وسعت چهار هزار هکتار را یکی از مهمترین این مناطق دانست و عنوان کرد: اگرچه این منطقه در سطح پایین تری نسبت به مناطق حفاظت شده قرار گرفته، اما به دلیل تنوع حیات وحش از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قراویز یکی از زیستگاه های اصلی آهوی ایرانی است، یادآور شد: هم اکنون فصل زایش آهوها است و در صورت وقوع آتش سوزی بچه آوهای کوچک امکان فرار ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش در کمین مناطق تحت حفاظت محیط زیست کرمانشاه

آتش در کمین مناطق تحت حفاظت محیط زیست کرمانشاه