مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-26بين الملل

تل آویو تحت فشارهای واشنگتن مناقصه ساخت نیروگاه را از چین پس گرفت


طبق اعلام منابع رسانه ای صهیونیستی، به دنبال سفر چندی قبل وزیر خارجه آمریکا به تل آویو، وزارت دارایی این رژیم مخالفت خود را با دادن مناقصه ساختن نیروگاه آب شیرین کن به چینی ها اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید تقابل آمریکا با چین در زمینه های مختلف، فشارهای واشنگتن بر تل آویو برای مشارکت چینی ها در یک پروژه اقتصادی جواب داد و قرارداد ساختن نیروگاه آب شیرین کن در فلسطین اشغالی از چینی ها گرفته شد.

به گفته خبرنگار شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، به دنبال فشار شدید آمریکا به این رژیم برای اعطا نکردن مناقصه ساختن نیروگاه آب شیرین کُن به چینی ها، یک شرکت اسراییلی برنده این مناقصه اعلام شد.

باراک راوید در صفحه توییتر خود نوشت: پس از فشار زیاد دولت ترامپ، وزارت دارایی اسراییل با دادن مناقصه ساختن نیروگاه بزرگ آب شیرین کن سورِک 2 به هاپچیسون که یک شرکت تحت کنترل چین است مخالفت کرد .

به گفته این خبرنگار صهیونیست، یک شرکت رژیم صهیونیستی برنده مناقصه برای خریدن این نیروگاه آب شیرین کن شده است.

مخالفت وزارت دارایی رژیم صهیونیستی با برنده شدن یک شرکت تحت کنترل چین در حالی انجام شده که پیشتر رسانه ها از مخالفت واشنگتن با تقویت همکاری های پکن با تل آویو خبر داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو تحت فشارهای واشنگتن مناقصه ساخت نیروگاه را از چین پس گرفت

تل آویو تحت فشارهای واشنگتن مناقصه ساخت نیروگاه را از چین پس گرفت