مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-26سياسي

رأی بالای رییس مجلس زمینه ساز نفوذ و اقتدار قوه مقننه است


منتخب مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس یازدهم در خصوص اهمیت بالا بودن رای رییس مجلس گفت: رییس مجلس باید بتواند از حقوق نمایندگان و حقوق ملت با رأیی بالا دفاع کند و اثرگذاری اش در جامعه بیشتر و مقتدرتر باشد.

- رحمت اله فیروزی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از معیارهای انتخاب رییس مجلس و هیأت رییسه، تعهد، تدین، تخصص، سابقه، اشرافیت، اطلاعات، برجستگی های شخصیتی و ویژگی های مدیریتی اجرایی است که باید در فرد وجود داشته باشد؛ علاوه بر این او باید فرد بانفوذی باشد و با عملکرد و رفتارهایش، محبوبیتی میان نمایندگان داشته باشد که بتواند آرا را کسب کند.

منتخب مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس یازدهم در ادامه گفت: کسی که رییس مجلس و نائب رییس است، چون می خواهد در مجلس اثرگذار بوده و بتواند از مجلس دفاع کند باید اقتدار لازم را داشته باشد، این ویژگی ها اقتضا می کند که گزینه ریاست چنین شرایطی را داشته باشد.

نفوذ، توانایی دفاع از مجلس و قدرت هماهنگی سبب می شود که بتواند از حق و حقوق مردم به عنوان یک نماینده در مجلس دفاع کند.

وی افزود: ویژگی های ذاتی افراد می تواند سبب نفوذ و اثرپذیری دستورات و پیگیری ها در بخش های مختلف جامعه و مدیریت مجلس شود؛ در مجلس نمایندگان مختلفی از اقوام و رشته های مختلف وجود دارد و کسی که بخواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی بالای رییس مجلس زمینه ساز نفوذ و اقتدار قوه مقننه است

رأی بالای رییس مجلس زمینه ساز نفوذ و اقتدار قوه مقننه است