مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-26سياسي

شیوع کرونا در شهرستان فارسان/خود مراقبتی موردتوجه بیشتر قرار گیرد


رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری گفت: شیوع کرونا در شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر شهرستان ها افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی درخشان پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از نکات حائز اهمیت در خصوص شیوع بیماری کرونا، شیوع نسبتاً بالای بیماری درشهرستان فارسان نسبت به سایر شهرستان ها است.

وی گفت: بیش از نیمی از بیماران در حال حاضر و بیش از نیمی از بیماران بستری در بیمارستان های متعلق به شهرستان فارسان هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم شهرستان فارسان درخواست می شود، ضمن مراقبت و اعمال محدودیت های ترددی، از مجاورت، محاورت، تعامل نزدیک، برگزاری مجالس و محافل دورهمی و رفت و آمدهای غیر ضروری طی یکی دوهفته آتی خودداری کنند.

وی ادامه داد: ماندن در خانه، خود مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی ایمن با دیگران همچنان از توصیه های کاربردی برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا به شمار می رود.

رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها در ورودی پلیس راه شهرکرد - اصفهان حاضر و ضمن تب سنجی مسافرین به ارائه آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در شهرستان فارسان/خود مراقبتی موردتوجه بیشتر قرار گیرد

شیوع کرونا در شهرستان فارسان/خود مراقبتی موردتوجه بیشتر قرار گیرد