مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-26سياسي

شاهرگ شاهوار زیر تیغ معدن کاوی بوکسیت/ مطالبات مردمی تقویت شود


نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه پرونده تخریب های شاهوار به مراجع کشوری ارسال شده، گفت: مطالبات مردمی در خصوص نجات شاهوار می بایست ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن حسینی شاهرودی صبح سه شنبه در دیدار با فعالان محیط زیست و اعضای کمپین نجات شاهوار به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه برای تخریب های ناشی از معدن کاوی شاهوار شاهرود در شرایطی قرار گرفتیم که مجوزها صادر و مطالعات انجام شده بود، ابراز داشت: بعد از بازدید منطقه و مشاهده سطح تخریب ها بیان مطالبه مردمی از شهرستان، استان و کشور شروع و کار به جایی رسید که فعالیت متوقف شد.

وی افزود: درعین حال که برخی افراد معامله گر هستند و هرکسی با هر شیوه ای می خواهند دیگران را بخرند اما مسئولان صادق و سالم نیز بسیار در شاهرود وجود داشت و به صورت علمی و تخصصی اثبات کردند که اینجا تخریب در حال اتفاق افتادن است و آینده شهر درخطر قرار دارد.

از تخریب منطقه نمی تواند گذر کرد نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه کار معدن کاوی شاهوار را می توان در این جمله خلاصه کرد که تولید به چه قیمتی، ابراز داشت: کار تا اینجا پیش رفت که در شورای معادن استان سمنان تعطیلی معدن آلومینا تاش تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرگ شاهوار زیر تیغ معدن کاوی بوکسیت/ مطالبات مردمی تقویت شود

شاهرگ شاهوار زیر تیغ معدن کاوی بوکسیت/ مطالبات مردمی تقویت شود