مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-26اقتصادي

پرداخت 59 درصدی خسارات کشاورزی سیل/130 هزار هکتار زیر کشت شلتوک می رود


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از پرداخت 59 درصدی حدود 23 هزار و 500 پرونده خسارت کشاورزی سیلاب در سال گذشته خبرداد.

- ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از پرداخت 59 درصدی حدود 23 هزار و 500 پرونده خسارت کشاورزی سیلاب در سال گذشته خبرداد.

فاضل عبیات در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته پرداخت 59 درصدی حدود 23 هزار و 500 پرونده خسارت کشاورزی سیلاب استان انجام شد اما به دلایل مختلف تعدادی از پرونده های کشاورزی در سامانه سجاد ثبت نشده بودند.

وی با اشاره به ثبت حدود 5 هزار پرونده از پرونده های جامانده خسارت کشاورزی استان در سامانه سجاد، افزود: با اتمام بارگذاری این پرونده ها منتظر و پیگیر ارزیابی پژوهشگاه فضایی کشور و تایید نهایی پرونده ها هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان اظهار کرد: پیگیری های لازم برای اختصاص و پرداخت 50 درصد باقی مانده خسارات کشاورزی در حال انجام است.

عبیات در ادامه با اشاره به کشت شلتوک گفت: در سالیان گذشته کشت شلتوک با توجه به خشکسالی های پی در پی در استان خوزستان کاملا محدود بوده است؛ به گونه ای که حتی در مصوبه ای کشت شلتوک تنها به استان های شمال کشور اجازه داده می شد.

وی افزود: یک اتفاق خوبی که از سال گذشته بعد از سیلاب رقم خورد، این بود که ظرفیت استان خوزستان برای تولید برنج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 59 درصدی خسارات کشاورزی سیل/130 هزار هکتار زیر کشت شلتوک می رود

پرداخت 59 درصدی خسارات کشاورزی سیل/130 هزار هکتار زیر کشت شلتوک می رود